دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب فراتکنو

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

http://faratechno.com

تشخیص چهره
اثرانگشتی
رمز عبور
کارت

  • ۰
  • ۰

ورودی ‏های کارمندان
با سامانه حضور و غیاب قسمت ‏ها می‏ توانند به روش ‏های متفاوتی زمان‏گیری کنند، که شامل برگه‏ زمان‏بندی الکترونیک و ساعت ‏های وب می ‏شود.
یکی از رایج‏ ترین روش ‏ها از طریق کیوسک مرکزی است که کارمندان می ‏توانند ساعت ورود یا خروج بزنند. با یک سامانهی زمان‏گیری منعطف، می‏ توانید سخت ‏افزار خود را انتخاب نمایید و ورودی را آن گونه که ‏می‏ خواهید تنظیم کنید. بسیاری از بخش‏ های آموزش از کامپیوترها یا تبلت‏ های متصل به اینترنت (مانند ipad) استفاده می‏ کنند تا به کارمندان اجازه دهند به ID و یا pin خود وارد شده ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. بعضی دیگر از دستگاه اسکن استفاده می‏ کنند که ثبت ساعت از طریق بارکد، تکه‏ های مغناطیسی، کارت‏ های مغناطیسی و یا فوب ‏ها یا حتی بارکدهایی بر گوشی‏ های هوشمند صورت می ‏گیرد.

ساعت بر پورتال
بعضی قسمت ‏ها نیز می‏ خواهند منعطف ‏تر باشند و به کارمندهای شان اجازه می ‏دهند از کامپیوترهای خود ثبت ساعت کنند و نه از ورودی ثبت ساعت.
با زمان‏گیری پرتال شما می ‏توانید به کارمندان تان URL دهید و یا میانبری ویژه برای شان ایجاد کنید تا با ID و یا pin خود ساعت ورود و خروج را ثبت کنند.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب

برنامه ‏های کاری
دریافته ‏ایم که تقریبا همه برای برنامه‏ ریزی وظایف گروه‏ ها و کارمندان و یا پست‏ های کاری از برنامه کاری استفاده می‏ کنند.
با این ویژگی می‏ توانید ساعت شروع و اتمام و زمان استراحت برنامه ‏های خاص را تنظیم کنید. این برنامه‏ ها ممکن است شامل همان ساعت کاری هر روزه، یا ساعات متفاوتی در روزهای گوناگون هفته باشند. همچنین می ‏توانید در مورد کسر خودکار برنامه‏ های استراحت بدون حقوق که کارمندان ساعت آن را ثبت نمی‏ کنند تصمیم بگیرید.

مکان‏ یاب افراد
با گزارش مکان‏ یاب لحظه‏ ای در سامانه‏ حضور و غیاب خود می‏ توانید ببینید کارمندان شما دقیقا در کجا هستند. به سرعت می ‏توانید ببینید چه کسی سر کار خود نیست، چه کسی طبق غیبت برنامه‏ ریزی شده بیرون است، و چه کسی اکنون ساعت ورود یا خروج زده است. قسمت‏ های کاری این ویژگی را به علت قابل مشاهده بودن و اعتبار اطلاعات آن بسیار مطلوب می‏ دانند.

داده ‏های غیاب
دیگر منفعت مهم این سامانه، متصل بودن آن به سامانه مدیریت حضور و غیاب است. برای مثال برای کاربران Veritime و Aesop، به اشتراک‏ گذاری انتخاب داده ‏ها در محصولات ایجاد شده است. به طور ویژه Veritime داده ‏های غیبت را از Aesop می‏ گیرد و مستقیما در برنامه کاری کارمندان اعمال می‎کند. بر اساس نوع غیبت و دلیل آن Veritime این زمان را در برنامه با قوانین دقیق لیست حقوق تطبیق می ‏دهد تا پرداخت یا عدم پرداخت را مشخص کند.
داده‏ های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان ‏های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می ‏کند. اگر غیبت باید خارج از زمان کاری قرار گیرد، Veritime حقوق ساعت کار را با دلیل ترک کار محاسبه می‏ کند و ترازهای ترک کار کارمند را در هر دو سامانه به روز رسانی می‏ کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی