دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب فراتکنو

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

http://faratechno.com

تشخیص چهره
اثرانگشتی
رمز عبور
کارت

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ورودی ‏های کارمندان
با سامانه حضور و غیاب قسمت ‏ها می‏ توانند به روش ‏های متفاوتی زمان‏گیری کنند، که شامل برگه‏ زمان‏بندی الکترونیک و ساعت ‏های وب می ‏شود.
یکی از رایج‏ ترین روش ‏ها از طریق کیوسک مرکزی است که کارمندان می ‏توانند ساعت ورود یا خروج بزنند. با یک سامانهی زمان‏گیری منعطف، می‏ توانید سخت ‏افزار خود را انتخاب نمایید و ورودی را آن گونه که ‏می‏ خواهید تنظیم کنید. بسیاری از بخش‏ های آموزش از کامپیوترها یا تبلت‏ های متصل به اینترنت (مانند ipad) استفاده می‏ کنند تا به کارمندان اجازه دهند به ID و یا pin خود وارد شده ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. بعضی دیگر از دستگاه اسکن استفاده می‏ کنند که ثبت ساعت از طریق بارکد، تکه‏ های مغناطیسی، کارت‏ های مغناطیسی و یا فوب ‏ها یا حتی بارکدهایی بر گوشی‏ های هوشمند صورت می ‏گیرد.

ساعت بر پورتال
بعضی قسمت ‏ها نیز می‏ خواهند منعطف ‏تر باشند و به کارمندهای شان اجازه می ‏دهند از کامپیوترهای خود ثبت ساعت کنند و نه از ورودی ثبت ساعت.
با زمان‏گیری پرتال شما می ‏توانید به کارمندان تان URL دهید و یا میانبری ویژه برای شان ایجاد کنید تا با ID و یا pin خود ساعت ورود و خروج را ثبت کنند.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب

برنامه ‏های کاری
دریافته ‏ایم که تقریبا همه برای برنامه‏ ریزی وظایف گروه‏ ها و کارمندان و یا پست‏ های کاری از برنامه کاری استفاده می‏ کنند.
با این ویژگی می‏ توانید ساعت شروع و اتمام و زمان استراحت برنامه ‏های خاص را تنظیم کنید. این برنامه‏ ها ممکن است شامل همان ساعت کاری هر روزه، یا ساعات متفاوتی در روزهای گوناگون هفته باشند. همچنین می ‏توانید در مورد کسر خودکار برنامه‏ های استراحت بدون حقوق که کارمندان ساعت آن را ثبت نمی‏ کنند تصمیم بگیرید.

مکان‏ یاب افراد
با گزارش مکان‏ یاب لحظه‏ ای در سامانه‏ حضور و غیاب خود می‏ توانید ببینید کارمندان شما دقیقا در کجا هستند. به سرعت می ‏توانید ببینید چه کسی سر کار خود نیست، چه کسی طبق غیبت برنامه‏ ریزی شده بیرون است، و چه کسی اکنون ساعت ورود یا خروج زده است. قسمت‏ های کاری این ویژگی را به علت قابل مشاهده بودن و اعتبار اطلاعات آن بسیار مطلوب می‏ دانند.

داده ‏های غیاب
دیگر منفعت مهم این سامانه، متصل بودن آن به سامانه مدیریت حضور و غیاب است. برای مثال برای کاربران Veritime و Aesop، به اشتراک‏ گذاری انتخاب داده ‏ها در محصولات ایجاد شده است. به طور ویژه Veritime داده ‏های غیبت را از Aesop می‏ گیرد و مستقیما در برنامه کاری کارمندان اعمال می‎کند. بر اساس نوع غیبت و دلیل آن Veritime این زمان را در برنامه با قوانین دقیق لیست حقوق تطبیق می ‏دهد تا پرداخت یا عدم پرداخت را مشخص کند.
داده‏ های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان ‏های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می ‏کند. اگر غیبت باید خارج از زمان کاری قرار گیرد، Veritime حقوق ساعت کار را با دلیل ترک کار محاسبه می‏ کند و ترازهای ترک کار کارمند را در هر دو سامانه به روز رسانی می‏ کند.

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

مطالعات تحقیقاتی سال ۲۰۱۱ نشان داده‏اند که %۶۰ سازمان‏ها از زمان‏بندی اتوماتیک استفاده می‏ کنند. تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت ‏های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره ‏وری در کار این میزان افزایش یافته ‏است.

خوب پس بخش‏ها چگونه از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می ‏کنند؟

ما نگاهی به Veritime، سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب خود انداخته ‏ایم و چند مولفه‏ بسیار معروف و مفید را به اشتراک گذاشته‎‏ایم، در اینجا چند مولفه‏ مطلوب آمده است.

تصدیق برگه زمان‏بندی
آیا می‏خواهید دقت زمان‏گیری کارمند خود را بهبود بخشید؟ البته که می‏خواهید.
برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت ‏های کاری با سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب از برگه زمان‏بندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ‏ها استفاده می‏ کنند. بیشتر قسمت‏ ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ‏ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. سامانه‏ شما باید به شما اجازه‏ تنظیم این فرآیند را به همان روشی که می‏خواهید بدهد و میزان درستی آن را مشخص کند. مدیران می‏ توانند زمان کارمندان خود را بررسی و آن را تایید و یا رد کنند.
بعضی قسمت‏ ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره‏ حقوق به مدیران خود استفاده می‏ کنند، و بعضی دیگر گزینه ‏های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی ‏های غیر ضروری را به کار می‏ برند.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب

قانون کار بر ساعت هفتگی
بخش‏ های اداری عاشق توانایی هستند که با سامانهی زمان‏گیری بدست می‏ آورند و می ‏توانند دقیقا کار هفتگی را محاسبه کنند و دقیقا برای همان زمان به کارمندان خود حقوق دهند.
با سامانه‏ حضور و غیاب خود، شما باید بتوانید قوانین ویژه ‏ای برای پرداخت کار بر ساعت، و زمان کار شده‏ طبق برنامه وضع کنید، برای مثال اگر کارمندتان ۵/۱ برابر برنامه‏ زمانی کار کرد، یا دو برابر کار کرد، یا به طور ترکیبی کار کرد.

تقویم برتر
همه باید رویدادهای بخش خود را – تعطیلات، مرخصی‏ ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر – که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می‏ گذارد، مدیریت کنند. به این دلیل است که تقویم برتر مولفهی معروفی در سامانه‏ های حضور و غیاب است.
با این تقویم در نرم ‏افزار زمان‏گیری خود، می‏ توانید رویدادهای خود را ایجاد کرده و آنها را برای هر فردی یا گروهی خاص از کارمندان تان اعمال کنید. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه‏ مناسب کارمندان نشان داده شده است. به این معنا که هر قسمت نباید وارد رویدادهای هر کارمند شود و کارمند نیازی به اطلاع دادن غیبت آن روز خود ندارد. بر اساس قوانینی که وضع می‏ کنید سامانه به طور خودکار قوانین پرداختی آن روز را اعمال می‏کند.
دستگاه حضور و غیاب  همچنین باید روزهایی که به طور غیر منتظره مجددا برنامه‏ ریزی می‏ کنید را اداره کند. برای مثال اگر حوزه‏ شما به علت بارش برف از روز مدرسه خارج می‏ شود می‏ توانید «روز برنامه مجدد» و روز جبرانی ‏ای که خارج از برنامه‏ معمول کارمندان است را در تقویم تنظیم کنید. (مثل یک روز جمعه یا یک روز پس از پایان سال تحصیلی)

گزارش لیست حقوقی اختصاصی
یکی از بهترین فواید سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب ارسال داده‏ های دقیقی است که از سامانهی لیست حقوقی خود جمع کرده اید. اکثر قسمت‏ ها با سامانه‏ های زمان‏گیری از گزارش خروجی لیست حقوق برای محاسبه‏ زمانی کارمندان استفاده می‏ کنند که شامل اسامی کارمندان، نوع کار، شماره حسابداری، گزینه‏ های کارمزد، مکان‏ ها، دلایل غیبت و موارد دیگر هستند.
یک سامانه‏ی منعطف گزارشاتی پیش‏ ساخته را ارائه می‏ دهد و به شما اجازه می دهد تا گزارشات اختصاصی خود را بر اساس نیازتان بنویسید. این گزارشات اختصاصی دسته‏ بندی، فیلتر، و داده ‏های گروهی را میسر می ‏سازد تا به راحتی زمان‏بندی و استثنائات پرداخت را مشاهده کنید و داده‏ ها را برای لیست حقوقی مورد بررسی قرار دهید.
وارد کردن و خروجی گرفتن این اطلاعات ساعت ‏های کار دستی ثبت داده‏ ها در لیست حقوقی را حفظ می‏ کند و خطر اشتباه را کاهش می‏ دهد.

ردیابی معلمان جایگزین
آیا می‏دانستید می ‏توانید با این سامانه زمان کاری معلمان جایگزین را نیز ردیابی کنید؟
در حالی که سامانه‏ خودکار sub-calling وظایفی را که کارمندان جایگزین پذیرفته ‏اند ثبت می‏ کند، سامانه‏ی k-12 زمان حقیقی کار هر کارمند جایگزین را می‏ گیرد. قسمت‏ های آموزشی از این مولفه برای بررسی زمانی که کارمندان جایگزین کار می‏ کنند استفاده می‏ کنند تا ساعات کاری آنها در لایحه‏ مراقبت مقرون به صرفه (به ویژه برای جانشینان کارهای چندگانه در مکان ‏های متفاوت) را گزارش دهند.
به علاوه (مختص به Veritime) کارمندان جایگزین شما می‏توانند با یک ID و یا Pin وارد Aesop و یا Veritime شوند.

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت چیست ؟
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کارایی سیستم های بایو متریک سنسورهای تشخیص اثرانگشت در میان ساعت های حضورو غیاب جایگاه بسیار والایی را یافتند. زیرا امنیت بالاتر و اطمینان بیشتری را برای مدیران فراهم میکردند.

انواع دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی
۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.
۲- دستگاه حضور و غیاب کد و اثرانگشت: در این دستگاه حضور و غیاب پس از وارد کردن کد پرسنلی از روی کیبورد دستگاه انگشت را بر روی سنسور قرار داده تا در صورت تطابق با نمونه موجود قبلی از آن شماره کد ساعت تردد ثبت شود. سرعت تشخیص در این حالت از نوع فقط اثرانگشتی بالاتر است. حداکثر یک ثانیه
۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره چیست ؟
دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که مبتنی بر سیستم بیومتریک است و برای برخی از سازمان ها ، ارگانها و بیماستان ها ومحیط های نظامی خاص و … مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه حضوروغیاب تشخیص چهره دقیقا هماننددستگاه حضور و غیاب اثر انگشت می باشد اماتشخیص چهره با تکنولوژی نمونه برداری چند نقطه از صورت این تشخیص را انجام می دهد در صورتی که دستگاه حضورو غیاب اثر انگشت این نمونه برداری را از شکل های هندسی اثر انگشت انجام میداد. دستگاه حضوروغیاب تشخیص چهره شرکت افق فرا ویژن(OFV)با استفاده از دو دوربیین بسیار قوی پرسنل را شنایی کرده و حتی قادر است چهره را از فاصله ۶۰سانتیمتری تشخیص دهد و همان طور که دستگاه های حضوروغیاب پانچی بعد ازمدتی حذف و دستگاه های حضور و غیاب بار کد روی کار آمد و سپس بارکد حذف و دستگاه حضور و غیاب کارتی بدون تماس مورد استفاده قرار گرفت اینک نوبت به آن رسیده که اثر انگشت کنار رفته و این تکنولوزی کارا یعنی حضوروغیاب تشخیص چهره جایگزین تکنولوژی اثر انگشت گردد.

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

سیستم بیومتریک

سیستم بیومتریک چیست؟

این زمینه از بیومتریک، در مطالعه ویژگی‌های بیولوژی شخص، دخیل است. خصوصیات بیولوژیکی خاصی از  یک انسان می‌تواند، برای تایید هویت فرض شده از یک فرد مورد استفاده قرار گیرد. سیستم‌های بیومتریک، از لحاظ افزایش اهمیت داشتن تامین امنیت برای سازمان‌ها و افراد، محبوبیت به دست‌می‌آورند. سیستم‌های بیومتریک به عنوان ابزارهایی برای تایید یا رد امکان دسترسی فرد به کامپیوتر یا اطلاعات خاص درج شده بر روی کامپیوتر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیستم‌های بیومتریک در دستگاه حضور و غیاب نیز برای محدود کردنن دسترسی به داخل ساختمان‌های دارای امنیت بالا، یا اتاق‌ها بکاربرده می‌شوند، و برای تشخیص قطعی فردد مظنون توسط مجریان قانوناستفاده شده است.

اثر انگشت

برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن می‌کند. هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشتان خود می‌باشد. اسکنرهای اثر انگشت، برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها، یا الگوی منحصر به فرد از خطوط که باعث می‌شود تا اثر انگشت فرد ایجاد شود، را ثبت می‌کنند. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهای کوچکیی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار می‌دهد. برخی از لب‌تاپ‌ها دارای یک شکاف کوچکک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند. کاربر با انگشت خود در میان این شکاف ضربه می‌زند، که این امر باعث می‌شود نوک انگشتان فرد اسکن شود.

اسکن چشم

دستگاه‌های بیومتریک چشم، مشابه خواننده بیومتریک اثر انگشت ،چشم فرد را برای تعیین هویتش اسکن می‌کند. دو نوع مختلف از اسکنرهای چشم وجود دارد. نوع اول شبکیه چشم فرد را اسکن می‌کند و الگوهای عروق خونی در داخل شبکیه را آنالیز می‌کند. نوع دوم رنگ و ویژگی‌های الگوی قرنیه چشم را اسکن و آنالیز می‌کند.

تشخیص چهره

برخی از سیستم‌های امنیتی بیومتریک با استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص چهره انسان و دوربین‌های فیلم‌برداری دیجیتال، هویت فرد را تایید می‌کنند. یک فرد که علاقمند به، دسترسی سیستم کامپیوتر می‌باشدد می‌تواند صورت خود را از طریق دوربین کامپیوتر اسکن کند. پس از آن که نرم افزار در کامپیوتر قرار گرفت، ویژگی‌های مختلف صورت، مانند چشم‌ها، بینی، و دهان و همچنین شکل چنین ویژگی‌هایی، تجزیه و تحلیل می‌شود. نرم افزار تشخیص چهره نیز توسط برخی از دولت‌ها که به دنبال تروریست‌های مظنون هستند،، بکار گرفته شده است. دوربین‌های فیلمبرداری قرار داده شده در مکان‌های عمومی، جریان داده‌ها را به کامپیوتر برمی‌گرداند، که چهره هرر شخص را آنالیز کرده و با چهره‌های تروریست‌های مظنون مقایسه می‌کند.

صدا

کامپیوترها مجهز به میکروفون و نرم‌افزار تشخیص صدا هستند، که قادر است هویت فرد را بر اساس صدای فرد تایید کند. نرم‌افزار تشخیص صدا، ویژگی‌های صوتی فرد، مانند لحن یا فرکانس امواج صدای فرد را اندازه‌گیری می‌کند. مانند اثرانگشت، ویژگی‌هایی  صدای فرد برای هر شخص خاصی منحصر به فرد است.

کارتهای هوشمند

برخی سیستم‌های امنیتی بیومتریک مستلزم استفاده از کارت هوشمند هستند. کارت هوشمند، کارتی است که در داخل کارت‌خوان درج شده است. فرد برای دسترسی به سیستم کامپیوتر یا اطلاعات خاص بر رویی کامپیوتر که همچنان باید برای اسکن از یک بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنین کارت هوشمند، تلاش می‌کند. کارت هوشمند شامل اطلاعاتی در مورد شخص خواهد بود، یا کاری که فرد قبلا بر روی یک کامپیوتر انجام داده را ذخیره می‌کند.

منبع:http://www.faratechno.com

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

تعاریف RFID

RFID  با استفاده از ارتباطات مبتنی بر فرکانس های رادیویی امکان شناسایی خودکار ، ردیابی و مدیریت اشیاء ، انسان و حیوانات را فراهم می نماید . عملکرد RFID وابسته به دو دستگاه تگ و کدخوان است که جهت برقراری ارتباط بین یکدیگر از امواج رادیویی استفاده می نمایند .

به مجموعه ای از فناوری ها که در آنان برای شناسایی خودکار افراد و اشیاء از امواج رادیویی استفاده می گردد ، RFID گفته می شود . از روش های مختلفی برای شناسایی افراد و اشیاء استفاده می شود. ذخیره شماره سریال منتسب به یک فرد و یا شی درون یک ریزتراشه که به آن یک آنتن متصل شده است ، یکی از متداولترین روش های شناسایی خودکار است .

به تلفیق تراشه و آنتن ، تگ RFID و یا فرستنده خودکار RFID گفته می شود . تراشه به کمک آنتن تعبیه شده ، اطلاعات لازم جهت شناسایی آیتم مورد نظر را برای یک کدخوان ارسال می نماید . کدخوان امواج رادیویی برگردانده شده از تگ RFID را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می نماید تا در ادامه ، امکان ارسالداده برای کامپیوتر و پردازش آن فراهم گردد.

RFID یک پلت فرم مهم جهت شناسایی اشیاء ، جمع آوری داده و مدیریت اشیاء را ارائه می نماید . پلت فرم فوق مشتمل بر مجموعه ای از فناوری های حامل داده و محصولاتی است که به مبادله داده بین حامل و یک سیستم مدیریت اطلاعات از طریق یک لینک فرکانس رادیویی کمک می نماید . تگ های RFID با استفاده از یک فرکانس و بر اساس نیاز سیستم ( محدوده خواندن و محیط ) ، پیاده سازی می گردند . تگ ها به صورت فعال ( به همراه یک باطری ) و یا غیرفعال ( بدون باطری ) پیاده سازی می شوند . تگ های غیرفعال، توان لازم جهت انجام عملیات رااز میدان تولید شده توسط کدخوان می گیرند .

کدخوان RFID ، معمولا" به یک کامپیوتر متصل می شود و دارای نقشی مشابه با یک اسکنر کد میله ای است . مسئولیت برقراری ارتباط لازم بین سیستم اطلاعاتی و تگ های RFID برعهده کدخوان RFID است.

منبع : http://www.srco.ir

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

با توجه به این موضوع که طی سال های گذشته به صورت هر نیمسال ساعت رسمی کشور تغییر می کند و در تاریخ یکم فروردین ماه ۱ ساعت به جلو کشیده می شود و همچنین در تاریخ سی ام شهریور ماه مجدد به حالت قبلی (۱ ساعت به عقب) بر می گردد ، لازم دیدیم آموزشی در این زمینه برای شما تهیه کنیم که نحوه ی تنظیم ساعت در دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی فراتکنو را توضیح دهیم.

 

ساعت حضور و غیاب

تنظیم ساعت دستگاه حضور و غیاب 

برای تنظیم یا تغییر ساعت و تاریخ دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ، مدل های  UF100 – F400 – F300 مراحل زیر را انجام دهید:

۱ – کلید OK را نگه داشته و وارد منوی دستگاه می شویم.

(در صورت تعریف مدیر برای دستگاه ، برای وارد شدن به منو تایید مدیر لازم است.)

۲ – با کلید  > فلش راست روی منوی سیستم رفته و کلید OK را یکبار می زنیم سپس روی گزینه ی زمان مجدد کلید ok  را می زنیم.

۳ – در این صفحه در سطر اول با زدن کلید OK روی گزینه تنظیم تاریخ ، ابتدا تاریخ دستگاه را با کلید های فلش بالا – پایین تنظیم می کنیم و در انتها برای تایید مجدد کلید OK را می زنیم.

۴ – در سطر دوم  می خواهیم ساعت حضور و غیاب دستگاه را تنظیم کنیم که با زدن کلید OK روی گزینه تنظیم زمان ، ساعت دستگاه را با کلید های فلش بالا – پایین تنظیم می کنیم و در انتها برای تایید مجدد کلید OK را می زنیم.

۵ – درسطر سوم ۲۴ ساعته بودن روز را می توان تعیین کرد.

۶ – در سطر چهارم منو فرمت نمایش تاریخ YYYY-MM-DD را می توان تغییر داد.

۷ – در سطر آخر نوع تقویم را می توان مشخص کرد که باید روی گزینه ی خورشیدی باشد.

گرد آوری شده توسط:فراتکنو

 

  • فرا تکنو
  • ۰
  • ۰

کارت RFID چیست ؟

کارت RFID چیست ؟

کارت RFID – در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی برای شناسایی اتوماتیک و بدست آوردن اطلاعات بدون دخالت بشر راه های زیادی فراهم شده است که نیاز آن در بخش های مختلف زندگی و کاری حس می شود.

به جمیع این تکنولوژی ها که برای شناسایی خودکار استفاده می شود Auto ID می گویند.

تاکنون تکنولوژی های گوناگونی برای Auto ID راه اندازی شده است که کارت RFID ، تشخیص صدا ، بیومتریک و … نمونه هایی در این حیطه هستند.

در ادامه با کارت RFID دستگاه حضور غیاب بیشتر آشنا خواهیم شد.

نحوه عملکرد کارت های RFID بر اساس فرکانس رادیویی می باشد که کارایی آن بر اساس تگ و کدخوان که ارتباط آن ها را امواج رادیویی برقرار می کنند.

کارت حضور و غیاب در انواع و مدل های مختلفی در بازار عرضه شده ، که برخی از آنان عبارتنند از :

۱۲۵k/hz –mifare  و …

این کارت ها در همه ی مدل های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو قابل تعریف می باشد ولی معمولا کاربرد آن برای دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی است زیرا مجموعه هایی که پرسنل آنها در اثر شرایط کاری اثر انگشتشان ازبین می رود کارت تعریف می کنند.

(البته پیشنهاد ما برای این نوع صنف کاری ها دستگاه های تشخیص چهره می باشد.)

نحوه عملکرد کارت در دستگاه حضور و غیاب

برای تعریف آن به منوی مربوطه دستگاه میریم و کارت را جلوی سنسور دستگاه می گیریم و نیازی به تماس بین دستگاه و کارت نمی باشد.(این کارت ها به کارت بدون تماس نیز معروف می باشند.)

مرجع مقاله: www.faratechno.com

  • فرا تکنو